Home»Hoger in Google met SEA

SEA Marketing: Meer websitebezoeken en conversies met Google Advertenties

Hogere posities in Google zorgen voor meer zichtbaarheid in de zoekmachine. Dit wil nog niet zeggen dat men ook daadwerkelijk klikt op jouw website in de resultaten. Je moet eruit springen en opvallen tussen al die concurrenten! Hoe? Door originele en relevante advertenties in Google te maken. Hoe relevanter = hoe beter. Dus, als de advertentie eenmaal staat, maar afwachten? Nee! Juist niet. Bij VAMOS Support optimaliseren en verbeteren we de campagnes wekelijks voor een optimaal resultaat.

Bel ons
Plan gratis gesprek in

Gratis (telefonisch) adviesgesprek inplannen voor betere resultaten in Google? Vul je informatie hieronder in en wij nemen contact met je op.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Waarom VAMOS Support jouw bedrijf kan helpen

Onze SEA-Specialist neemt de tijd om jouw bedrijf te leren kennen. Hoe meer wij weten over jouw werkzaamheden, doelgroep en klanten des te beter.

Wij zetten alle campagnes handmatig op en werken niet met gestandaardiseerde instellingen. Hiermee behalen we betere resultaten, hebben we de volledige controle over de advertenties en kunnen we dit zo goed mogelijk optimaliseren.

Relevantie in Google Adwords is de sleutel tot succes, andere bedrijven vergeten dit vaak. Wil jij beter gevonden worden en opvallen tussen jouw concurrenten? Neem dan contact met ons op. Wij gaan als volgt te werk:

  • Jij neemt contact met ons op

  • Na onze afspraak gaan wij op onderzoek uit

  • We presenteren dit, lopen dit samen door en gaan na bevestiging aan de slag

  • We zetten de campagne(s) op en gaan live

  • We houden je wekelijks op de hoogte

  • We blijven optimaliseren tot we het beste resultaat behalen

Bel ons
google advertenties

De voordelen van Google SEA

Door te adverteren in Google kun je op korte termijn relatief snel resultaat behalen. Wanneer de campagne klaar is en live staat kun je de volgende dag al de resultaten inzien. Welke resultaten je behaalt ligt aan een aantal factoren zoals het budget, de kwaliteitsscore en de zoekwoorden die je gebruikt.

In Google Ads kun je zien hoe vaak de advertentie wordt weergeven, het aantal kliks en het conversiepercentage, mits deze ingesteld zijn. Hierdoor kun je op elk moment de advertentie optimaliseren. Zoals het budget aanpassen wanneer er veel conversies worden behaald. Je kunt dus snel schakelen voor een beter resultaat.

Wil jij ook meer bezoekers en conversies op jouw website?

Plan gratis gesprek in