Home»Expertises»Marketing»Marketeer op locatie

Marketeer op locatie

Marketing is cruciaal voor het succes van je bedrijf, want hoe ga je je product verkopen, wanneer je doelgroep er niets van af weet? Het investeren in een marketeer op locatie is een wijze keuze, wanneer je wil kijken, wat goede marketing voor je bedrijf kan doen. Hieronder leggen we je uit, wat de toegevoegde waarde hiervan is en wat een interim marketeer doet. Ook vertellen we je, wat VAMOS Support voor je kan betekenen op dit gebied.

marketeer op locatie

Wat is de toegevoegde waarde van een marketeer op locatie?

Een marketing manager of marketing consultant is in het begin onmisbaar voor je bedrijf. Hij of zij zet het fundament voor de marketing en communicatie neer, gaat aan de slag met je vraagstukken, zorgt ervoor dat doelen gehaald worden en vertrekt daarna weer. Dit klinkt niet gezellig, maar het is wel de realiteit. Je zit niet voor altijd vast aan een interim marketeer, wat een van de vele voordelen is van een marketeer op locatie.

Wat doet een marketeer op locatie?

Een interim marketeer gaat aan de slag met al je vraagstukken op het vlak van marketing. Als het goed is, pakt hij of zij dezelfde taken op als de marketeer of communicatiemedewerker, die in vaste dienst voor je bedrijf werkt. Dit kan het opstellen van een marketing- of communicatieplan zijn, het uitvoeren van social advertising of het inzetten van SEO en SEA. Het verschil? Een marketeer op locatie stopt niet bij ‘gewoon goed’. Hij of zij zet net die extra stap om een topprestatie te kunnen leveren.

Interim marketeer inhuren van VAMOS Support

VAMOS Support, gevestigd in Westland, werkt samen met een groot aantal ervaren marketing professionals, die staan te popelen om voor je aan de slag te gaan. Hieronder leggen we je uit, wat je van een samenwerking met VAMOS Support kunt verwachten.

Doelgericht op weg naar de top

Wanneer je samen met VAMOS Support je marketing gaat professionaliseren, kijken we allereerst welke marketeer uit ons team het best bij je vraagstuk past. Daarna
gaan we volgens een gestructureerde manier aan de slag om je marketingvraagstuk beet
te pakken. We vatten de koe bij de hoorns en brengen een heldere en overzichtelijke
structuur aan.

Dit doen we door eerst samen een einddatum van de samenwerking te bepalen. Hierdoor kunnen we realistische doelen stellen en een duidelijk en uitvoerbaar marketing- en communicatieplan formuleren. Zonder doel kunnen we namelijk niet raak schieten. Met een helder plan van aanpak gaan we ervoor zorgen dat je de beste van jouw branche wordt, extra omzet genereert en klanten en medewerkers aan je bindt. Zodra we deze doelen behaald hebben, vieren we feest en kunnen we kijken of we in deze samenstelling aan een volgend plan kunnen werken.

Hoe ziet het marketing traject eruit?

We pakken alle taken op die uit het marketing- en communicatieplan voortkomen. Het fijne is dat we als een speer schakelen tussen uitvoering, tactiek en strategie. Je kan ons zien als drie medewerkers in één: een strateeg, een tactisch persoon en een doener. Een ‘alles-in-één’-pakket en diegene zit gewoon in levende lijve aan het bureau naast je. Handig, toch?

Onderdeel van jouw team

Doordat we vanaf jouw kantoor werken, voelen we ons met regelmaat echt onderdeel van het team en weten we vaak wat alle collega’s van het weekend gaan doen. We bellen elkaar even snel op als we een vraag hebben, schromen niet om duidelijke feedback te geven, sparren heel eenvoudig en kunnen uiteindelijk met elkaar lezen en schrijven. Oké, de uitvoering daarvan doen wij natuurlijk – maar je begrijpt wat we willen zeggen: it’s getting personal!

De lijntjes kort houden

Verder vinden we het heel fijn om bij jou op kantoor ook écht een leeg bureau te hebben, waar we kunnen zitten als we op locatie komen werken. Daarnaast is een vast aanspreekpunt binnen jouw bedrijf een must, zodat de lijntjes zo kort mogelijk blijven. Wie dat als beste kan zijn, dat vinden we later wel uit.

Wat kost een marketeer op locatie?

We kunnen ook vanuit ons eigen kantoor werken, maar er is een hele duidelijke reden waarom we dat niet doen. We willen ons betrokken en verbonden voelen. Zo zie je maar weer, we hebben echt veel overeenkomsten met de marketeer die in loondienst bij je zou werken. Alleen zijn we stukken goedkoper. Say what? Ja, echt – we zijn geen wiskundig onderlegde genieën – daarvoor moet je dan weer bij onze finance-collega’s zijn, maar we kunnen het wel eenvoudig voor je uitrekenen.

Laten we kennismaken!

Wil je graag een marketeer van VAMOS Support a bij jou op locatie ? Laten we dan kennismaken! Voor de eerste kennismaking nodigen we je graag uit bij ons op kantoor, om te sparren over welke doelen je wil behalen. Plan geheel vrijblijvend een afspraak in. Dit kan door even in die telefoon te klimmen en met ons te bellen.

Laat hier je gegevens achter en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.